Toimitus & Palautus


TILAA



1 . Kuinka tilata ?


A: Ensinnäkin, sinun täytyy selata tai etsiätuotteita haluat tilata . Tutkimusaloja avainsanoja löytyy lähes joka sivulla myymälästämme .

B : Kun löydätkohteen , joka kiinnostaa sinua , klikkaaotsikon tai kohteen nimen näet sen tuotteen yksityiskohtia sivulla . Löydät lisää tietoa täältä .

C : Jos tilaat kohde, napsauta Lisää koriin -painiketta oikealla puolellatuotteen tietosivulle . Käytäostoskorin Jatka pitää etsiä tai käyttää ostoskorissa sisältää kaikki kohteet, jotka haluat tilata . Voit käyttää sen sisältöä ostoskorissa milloin tahansa napsauttamallakoriin yläreunassa jokaisen sivun sivustomme .

D : Kun olet valmis asettamaanjotta kaikki" luettelo kohteista , klikkaa " Osta " ja seuraanopea ja helppo ohjeet maksun suorittamista ..


2 . Voinko peruuttaa tai muuttaa tilauksen sen jälkeen se on esitetty ?


Se on mahdollista vain, peruuttaa tai muuttaa tilauksen ennen alkua jakelusta . Yleensä me käsitellä ja lähettää tilauksen 24 tunnin kuluessa . Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseen , älä epäröi ottaa yhteyttä meihin . Jos kohde haluat peruuttaa on tullutShipping prosessi jo , voit palauttaa tuotteen saatuaan . Kolme . Miten voin lisätä kohteita tilaukseni , joka on jo ?

Voit lisätä kohteita tilauksesi , joka on jo tehty, ota meihin yhteyttä pysäyttää siirron tilauksesi , niin kerro meillekohteet, jotka haluat lisätä . Myöhemmin kerromme miten maksaa uusia kohteita . Lopuksi , me lähetämme kaksi määräystä yhdessä paketissa . Jos tilauksesi on lähetetty, et voi lisätä kohteitaedelliseen sijoitetaan järjestyksessä .


MAKSAMINEN



1. Mikä on minun maksuvaihtoehtoja ?


MasterCard, Visa , JCB :seuraavat maksutavat suositellaan .


SEURAA



1 . Miten voin tarkistaa tilaukseni ?


Voit seurata tilauksesi tilan kirjautumalla sisään ja päästälinkin " My Account" yläosassa sivun . Kaikki tilaukset alle käyttäjätunnuksesi näkyy "Omat tilaukset " . Kun lopetat maksun , lähetämme sinullesähköpostiviestin, jossa on seurantanumero ja seuranta linkki , ja sitten voit seurata tilauksen verkossa .


2 . Miten löydän tilaukseni numero ?


Jos et löydä sähköpostiisi tilausvahvistuksen tilausnumerosi , voit mennä" My Account "-osiossa ja klikkaa " Omat tilaukset " nostaa tilauksesi . Jos et vieläkään löydä tiedot tilauksestasi , ota yhteyttä ja kerro meille sähköpostiosoitteesi janimi käytit tehdä tilausta ja voimme löytäätilausnumero sinulle .


3 . Mitä jos tilaukseni ei koskaan tullut?


Ota yhteyttä asiakaspalveluumme kanssa tilausnumero ja käyttäjätunnus . Älä epäröi ottaa yhteyttä meihin .


TOIMITUS



1 . Kuinka kauan voin odottaa tilaukseni ?


Yleensä tarvitsemme 1-2 arkipäivää tilauksesi käsittelyä ja järjestää merenkulku. Tilauksesi toimitetaan seuraavana päivänä tai kahden päivän kuluttua maksu on käsitelty . Tänä aikana, sallikaa 5-8 päivää tilauksen käsittelyä ja laiva . Yleensä voit vastaanottaa tilauksesi 7-10 työpäivää täysin .


2 . Miten voin seurata minun paketti verkossa ?


Seurantatiedot lähetetään sähköpostitse, kun kohdetta on lähetetty . Voit seurata tilauksesi seurantanumeron ja linkin sähköpostitse .


TAKAISIN



1. Mikä on palautusoikeus ?


Asiakkaan on yhteyttäpalautusnumero ja palata osoite 15 päivän kuluessa , jos haluat palauttaa ostoksesi . Lisätietoja tutustu palautus-ja vaihto-oikeus. Saat lisätietoja, ota rohkeasti yhteyttä .


Takaisin